Ik heb een klacht!

Wij doen er alles voor om je zo goed mogelijk van dienst te zijn. Je mag van ons verwachten dat wij onafhankelijk voor je de verschillende verzekeraars met elkaar vergelijken en je het advies geven wat zo goed mogelijk past bij jouw wensen en verwachtingen.

Klacht indienen

Stefan Pellicaan (eigenaar Recreatie Zeker)

Mocht je desondanks een klacht hebben over onze dienstverlening, dan vragen wij je ons dit direct te laten weten via het klachtenformulier op deze pagina. Wij zullen ons uiterste best doen om jouw klacht zo snel mogelijk op te lossen.

Mocht je van mening zijn dat wij niet adequaat op je klacht hebben gereageerd, dan kunt je je wenden tot: Klachteninstituut Financiële Dienstverlening (Kifid), Postbus 93257, 2509 AG Den Haag. Ons aansluitnummer bij Kifid is 300.016203
Natuurlijk komen wij in eerste instantie graag samen met jou tot een oplossing voor je klacht!

Alle velden met een * moeten verplicht worden ingevuld voordat het formulier kan worden verzonden.

Aanhef? *
mevrouwde heer

Je naam? *

Je voorletter(s)? *

Je adres? *

Je postcode? *

Je woonplaats? *

Je telefoonnummer? *

Je polisnummer?

Bij welke verzekeraar ben je verzekerd?

Wat is je klacht? *